Regulamin sklepu internetowego Laboratorium Medycznego LAB-MED

 

§1 Definicje

  1. Sprzedawca/ Usługodawca – właściciel sklepu Laboratorium Medyczne LAB-MED, ul. Raciborska 9, 44-153 Sośnicowice, NIP 631 020 68 80, prowadzące działalność w zakresie usług medycznych.
  2. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://lab-med.pl, za pośrednictwem którego Klient może zamawiać usługi oraz produkty oferowane przez Sprzedawcę.
  3. Klient/ Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu i składa zamówienia.
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w Sklepie w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Pacjent – osoba lub osoby fizyczne korzystające z wykupionych przez Użytkownika usług. Pacjentem może być również sam użytkownik/klient.
  6. Usługi – wszelkie usługi oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, w tym badania laboratoryjne i inne produkty.
  7. Pakiet badań – grupy badań laboratoryjnych wykonywane w ramach jednej usługi łącznie, których lista wskazana jest na stronie https://lab-med.pl/nasze-badania/pakiety-badan/.
  8. Badania laboratoryjne – świadczenie zdrowotne o którym mowa w 2 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, służące profilaktyce, zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia.
  9. Pobranie materiału w domu do badań laboratoryjnych – usługa świadczona przez Usługodawcę ograniczona terytorialnie (do 15 km od siedziby Usługodawcy), polegająca na dojeździe personelu medycznego do Pacjenta po wcześniejszym ustaleniu terminu oraz miejsca, w celu wykonania poboru krwi przeznaczonego do wykonania badań laboratoryjnych, zakupionych wraz z usługą pobrania materiału w domu.
  10. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, który umożliwia założenie Konta.
  11. Konto – indywidualne konto Użytkownika w Sklepie, za pośrednictwem którego gromadzone są dane Użytkownika oraz informacje o zawartych przez niego umowach.
  12. Hasło – ciąg znaków alfabetycznych, numerycznych oraz znaków specjalnych, podanych przez Użytkownika w procesie rejestracji i zakładania Konta i przypisanych do Użytkownika i jego Loginu.
  13. Login – adres e-mail Użytkownika podany i mu przypisany w procesie rejestracji i zakładania Konta, umożliwiający danemu Użytkownikowi zalogowanie się do Konta.
  14. Punkt pobrań – punkty pobrań materiału prowadzone przez Usługodawcę w którym Klient może zrealizować zakupioną usługę w Sklepie.
  15. Umowa sprzedaży zawarta na odległość – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, dotycząca zamówionych produktów lub usług, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  16. Zamówienie – złożenie przez Klienta oferty zakupu wybranych usług lub produktów dostępnych w Sklepie, zgodnie z procedurą opisaną w regulaminie.
  17. Formularz zamówień – formularz dostępny w Sklepie, który umożliwia złożenie Zamówienia.
  18. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu. W Koszyku istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia.
  19. Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.
  20. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

§2 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania na odległość umów na wykonanie badań laboratoryjnych oraz na świadczenia usług diagnostycznych;
  2. Właścicielem sklepu internetowego jest Podmiot leczniczy: Laboratorium Medyczne LAB-MED, z siedzibą przy ul. Raciborskiej 9, 44-153 Sośnicowice, NIP 631 020 68 80, REGON 27018778500044, numer telefonu: +48 798 743 777, adres e-mail: info@lab-med.pl. Właścicielem podmiotu leczniczego jest: Przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowo-usługowe BOR-POL Mariusz Borkowski, ul. Przemysłowa 6, 44-153 Sośnicowice. Wpisany do Krajowego Rejestru Podmiotów Leczniczych numer 000000162009, kod organu rejestrowego 24- Wojewoda Śląski. BDO:000003903
  3. Sklep internetowy dostępny jest pod adresem https://lab-med.pl i umożliwia zakup:
    1. Pojedynczych badań laboratoryjnych;
    2. Pakietów badań laboratoryjnych;
    3. Pobrań w domu materiału do badań laboratoryjnych.
  4. Zakupione za pośrednictwem sklepu internetowego usług, wskazane w ust. 3 powyżej, mogą zostać zrealizowane w wybranych punktach pobrań Usługodawcy wskazanych w §3.
  5. Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  6. Klientem sklepu może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zamówienia w sklepie.

§3 Wykaz punktów pobrań

  1. Wykaz punktów pobrań Usługodawcy, w których mogą zostać zrealizowane usług:
    • Sośnicowice 44-153, ul. Raciborska 9
    • Gliwice 44-100, ul. Raciborska 11
    • Gliwice 44-100, ul. Radiowa 2
    • Gliwice 44-100, ul. Żurawia 57/I
    • Gliwice 44-100, ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 4

 

§4 Realizacja zamówień

  1. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Zamówienie składane jest poprzez wybór odpowiednich usług lub produktów i wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie.
  3. Usługi lub produkty zamówione w Sklepie realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty.
  4. Zawarcie umowy o świadczenie usług wskazanych w §2 ust 3. może odbywać się za pośrednictwem założonego konta albo poprzez złożenie zamówienia, bez konieczności zakładania konta.
  5. Rejestracja i zakładanie konta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracji przez użytkownika. W formularzu rejestracji niezbędne jest podanie następujących danych:
    1. Imię i nazwisko.
    2. Adres zamieszkania.
    3. Adres e-mail.
    4. Hasło.
  1. Warunkiem ukończenia rejestracji w procesie zakładania Konta jest złożenie przez Użytkownika oświadczenia, że zapoznał się on z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego treść, składane poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola.
  2. Przez zakończeniem procesu zakładania Konta Użytkownika może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie Sklepu oraz ankiet dotyczących opinii na temat usług.
  3. Użytkownik ma prawo w każdej chwili usunąć założone Konto poprzez kliknięcie opcji „usuń konto” w profilu Użytkownika. W przypadku usunięcia konta, wszystkie dane zostaną usunięte, za wyjątkiem danych niezbędnych do procesu reklamacji i obsługi ewentualnych roszczeń, które będą przechowywane do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń wynikających ze zrealizowanych zamówień.
  4. W przypadku gdy Użytkownik posiada konto zawierania umów odbywa się poprzez:
    1. Zalogowanie do konta – wybór badania laboratoryjnego lub pakietu badań, usługi pobrania materiału w domu oferowanej przez Usługodawcę a także podanie danych Pacjenta.
    2. W przypadku wyboru usługi pobrania materiału w domu Użytkownik podaje dodatkowo adres zamieszkania Pacjenta oraz numer telefonu w celach kontaktowych.
    3. Użytkownik zaznacza pole „Kupuje i płacę”.
    4. Użytkownik dokonuje płatności z pomocą formy płatności wskazanych w ust. 12.
    5. Po dokonaniu płatności wybraną formą płatności, na podany adres e-mail, Użytkownik otrzymuje dokument potwierdzający zakup usługi wraz z informacją o sposobie realizacji zakupionego badania/ pakietu badań lub usługi. Jeżeli Użytkownik zakupił usługę pobrania materiału w domu, pracownik Usługodawcy skontaktuje się z Pacjentem lub Użytkownikiem telefonicznie, aby ustalić miejsce i czas pobrania.
  1. W przypadki gdy Użytkownik nie posiada Konta w sklepie zawarcie umowy odbywa się poprzez:
    1. Wybór odpowiedniego badania/pakietu badań lub usługi pobrania materiału w domu oferowanej przez Usługodawcę.
    2. Podanie danych Użytkownika i Pacjenta takich jak: imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania a także oświadczenie, iż Użytkownik zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptuje jego treść, składane poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. W przypadku zakupu usługi pobór materiału w domu Użytkownik podaje dodatkowo adres zamieszkania Pacjenta oraz numer telefonu do kontaktu.
    3. Zaznacza pole „Kupuje i płacę”.
    4. Użytkowniku finalizuje płatność z pomocą form płatności wskazanych w ust. 12.
    5. Po dokonaniu płatności wybraną formą płatności, na podany adres e-mail, Użytkownik otrzymuje dokument potwierdzający zakup usługi wraz z informacją o sposobie realizacji zakupionego badania/pakietu badań lub usługi. Jeżeli Użytkownik zakupił usługę pobrania materiału w domu, pracownik Usługodawcy skontaktuje się z Pacjentem lub Użytkownikiem telefoniczne, aby ustalić miejsce i czas pobrania.
  1. Zapłata za złożone zamówienie może odbyć się również przy użyciu kodu rabatowego przyznanego przez Usługodawcę. Przy skorzystaniu z kodu rabatowego należy uwzględnić, iż z przyczyn technicznych, kwota co najmniej 1.00 zł musi zostać uregulowana w przypadku wyboru płatności z wykorzystaniem systemu płatności Przelewy24.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione usugi/produkty:
    1. Przelewy 24 (w tym płatność BLIK).
    2. Bezpośrednio przez kartę kredytową/ debetową.
    3. Przelew tradycyjny na konto bankowe PKO Bank Polski SA, numer konta 94 1020 1068 0000 1902 0364 7468 – płatność musi zostać dokonana w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.

§5 Faktury

  1. Użytkownik, przy składaniu zamówienia może zgłosić jednocześnie żądanie wystawiania faktur dokumentujących zawartą umowę. W tym celu użytkownik podaje imię i nazwisko wraz z adresem zamieszkania jeżeli chce otrzymać fakturę dla osoby fizycznej. Jeżeli użytkownik chce otrzymać fakturę dla firmy, podaje nazwę firmy wraz z jej siedzibą oraz numerem NIP.
  2. Klient wyraża zgodę na wystawianie przez Usługodawcę faktur elektronicznych w formie pliku pdf oraz ich wysyłanie na podany adres e-mail.

§6 Sposób wykonania umowy

  1. W celu realizacji zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego umowy wskazany przez Użytkownika Pacjent w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy udaje się do wybranej Placówki celem wykonania zamówionego badania/ pakietu badań okazując dokument potwierdzenia zawarcia umowy, o którym mowa w paragrafie 6 podpunkt 9 e i podpunkt 10 e niniejszego Regulaminu.
  2. Usługa poboru materiału w domu realizowana jest w terminie uzgodnionym telefonicznie pomiędzy przedstawicielem Usługodawcy a Pacjentem lub Użytkownikiem. Kontakt telefoniczny ze strony przedstawiciela Usługodawcy następuje najpóźniej do 2 dni roboczych od momentu dokonania zakupu usługi.
  3. Brak możliwości realizacji umowy w sposób wskazany w ust. 1 powyżej, niezawiniony przez Pacjenta i Użytkownika, powinien być zgłoszony Usługodawcy poprzez info@lab-med.pl lub poprzez infolinię: +48 798 743 777.
  4. Pacjent może odebrać wyniki badań w następujący sposób:
    1. Osobiście w Punkcie pobrań Usługodawcy w terminie ustalonym podczas rejestracji w dniu badania.
    2. W formie elektronicznej po otrzymaniu Karty Pacjenta LAB-MED w Punkcie Pobrań – po zalogowaniu się na konto i pobraniu wyników badań, zgodnie z instrukcją https://labmed.e-wyniki.com/Content/Help/COMMON/HELP_D3_pl.pdf
    3. Za pośrednictwem „Pojedynczego zlecenia” na podstawie instrukcji otrzymanej podczas rejestracji w dniu badania w formie wizytówki.
    4. Za pośrednictwem osoby trzeciej tj. opiekuna prawnego lub osoby upoważnionej na podstawie formularza sporządzonego w punkcie pobrań Usługodawcy.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zakupu, bez podania przyczyny, na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy określonego powyżej rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być wysłane pisemnie listem poleconym na adres siedziby głównej Usługodawcy lub złożone za pomocą formularza, którego wzór został zamieszczony przez Usługodawcę na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://lab-med.pl/kontakt-zwrot.
  4. Usługodawca przesyła niezwłocznie Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  5. W przypadki odstąpienia od Umowy, zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w procesie składania zamówienia.
  7. Realizacja w pełni zamówionego przez Klienta badania odbywa się za jego zgodą, skutkując utratą prawa do odstąpienia od umowy.

§8 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Usługobiorca.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności, dostępną pod adresem: https://lab-med.pl/obowiazek-informacyjny/.
  3. Administrator przykłada szczególną wagę do ochrony praw osób, których dane są przetwarzane, a w szczególności zapewnia, że zbierane dane:
  • są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem, w sposób rzetelny i przejrzysty dla osoby, której dotyczą;
  • są gromadzone w jasno określonych, uzasadnionych prawnie celach i nie będą przetwarzane w sposób sprzeczny z tymi celami;
  • są odpowiednie, adekwatne i ograniczone do minimum, niezbędnego do realizacji celów, w których są przetwarzane;
  • są poprawne i, jeśli to konieczne, aktualizowane;
  • są przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dotyczą, przez czas nieprzekraczający okresu niezbędnego do realizacji celów ich przetwarzania;
  • są przetwarzane w sposób gwarantujący odpowiedni poziom bezpieczeństwa, chroniący przed nieuprawnionym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przed przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, przy użyciu adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych.

§9 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej usług lub produktów zakupionych w Sklepie.
  2. Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące realizacji zamówionych badań lub usług oraz funkcjonowania Sklepu należy składać na adres e-mail: info@lab-med.pl lub za pośrednictwem formularza pod adresem https://lab-med.pl/kontakt-reklamacje lub pisemnie na adres siedziby głównej Usługodawcy. Usługodawca dopuszcza także możliwość złożenia osobiście reklamacji w Placówce, która realizowała usługę na rzecz Użytkownika.
  3. Użytkownik niebędący konsumentem może złożyć reklamację w terminie 30 dni, licząc od dnia realizacji umowy, bądź od dnia wystąpienia wad lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu. Po upływie terminów wskazanych powyżej Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy rozpatrzenia reklamacji użytkownika niebędącego konsumentem.
  4. W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, bądź adres e-mail lub numer telefonu jeżeli Klient wybrał taki sposób prowadzenia korespondencji oraz uzasadnienie składanej reklamacji.
  5. Usługodawca udzieli Użytkownikowi odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia.
  6. Reklamacje nie zawierające pełnych danych osobowych oraz adresu do korespondencji osoby wnoszącej reklamację, nie będą rozpatrywane. Jeżeli z treści reklamacji nie będzie można należycie ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego reklamację do złożenia, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.

§10 Pliki cookies

  1. Sklep używa plików cookies.
  2. Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  4. Usługodawca wykorzystuje pliki cookies do:
    1. Możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu.
    2. Dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika, przede wszystkim pliki te rozpoznają jego urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę.
    3. Do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
  5. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.
  6. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies, z zastrzeżeniem, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

§11 Polityka ochrony danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Laboratorium Medyczne LAB-MED. z siedzibą w Sośnicowicach 44-143, ul. Raciborska 9 NIP:631 020 68 80, REGON 27018778500044 prowadzące działalność w zakresie usług medycznych.
  2. Inspektor Ochrony Danych można kontaktować się poprzez skrzynkę mailową iod@lab-med.pl.
  3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych administrator danych osobowych opracował wewnętrzne procedury i zalecenia, które mogą zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Administrator danych osobowych kontroluje ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi, m.in. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO), ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. Administrator stosuje zabezpieczenia zapewniające ochronę danych przez utrata, niewłaściwym wykorzystaniem i modyfikacją. Administrator zobowiązuje się chronić wszelkie dane zgodnie z normami ochrony bezpieczeństwa, z zachowaniem poufności i wytycznych RODO.
  5. Dane osobowe są przetwarzane w jasno określonych celach:
    1. Jako dane niezbędne do realizacji umowy, w tym także świadczenia usług drogą elektroniczną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. Dla celów podatkowych i rachunkowych, na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO;
    3. Dla celu marketingu usług własnych, organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, poprzez udostępnione przez Panią/Pana kanały informacyjne, na podstawie wyrażonej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  1. przechowania danych osobowych Użytkownika w celu prowadzenia ewentualnego postępowania reklamacyjnego na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO;
  1. Użytkownik ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym czasie.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować brakiem możliwości zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane hostingodawcy skrzynki mailowej oraz strony internetowej, dostawcom oprogramowania, portalom społecznościowym, podmiotom realizującym wysyłkę sms, podmiotom świadczącym usługi marketingowe oraz innym podmiotom upoważnionym na mocy prawa.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w przepisach prawa lub w przypadku działań marketingowych do czasu odwołania wyrażonej zgody.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  6. Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy prawa.
  7. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

§12 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.
  3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia dostępu do Sklepu, w szczególności z powodu awarii lub konieczności dokonania niezbędnych czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem, ulepszaniem, konserwacją lub zabezpieczaniem Sklepu.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą Klienta.
  5. Do przeglądania Produktów Sklepu nie jest wymagane założenie Konta.
  6. W relacjach z Konsumentami Usługodawca posługuje się językiem polskim.
  7. Regulamin Sklepu może ulec zmianie, w szczególności w przypadku
    1. Zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na funkcjonowanie Sklepu.
    2. Zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jaki te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
    3. Zmian w funkcjonowaniu Sklepu niezbędnych do zachowania bezpieczeństwa zawieranych Umów.
  8. Usługodawca powiadamia o zmianach w Regulaminie każdego Klienta, posiadającego Konto, za pośrednictwem wiadomości wysłanej na adres e-mail, w terminie do 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. W przypadku, gdy Użytkownik zarejestrowany w Sklepie nie akceptuje zmian Regulaminu, może dokonać usunięcia Konta w Sklepie w sposób określony w paragrafie 4 pkt.8.
  9. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287).

 

Pasek narzędzi ułatwień dostępu

Przewijanie do góry
Platforma zarządzania zgodami od Real Cookie Banner Call Now Button